onsdag, mars 11, 2009

Misslyckande nummer tre

Det har varit lugnt på bloggfronten den senaste veckan. Insjuknade i något jag trodde var halsfluss eller var det bara en kraftig förkylning? Hur som helst har jag inte orkat lägga någon energi på bloggen. Har mest sovit, druckit vatten och gett mig på alla möjliga huskurer för att snabbt bli bra igen, trots att jag vet att de inte gör mig friskare snabbare. Men jag hoppas ändå på lite placebo och då gör det inget att jag äter överdrivet med vitlök, C-vitamin, ingefära, kan jang och allt annat som jag "tror" ska hjälpa.

Och vad gör jag första dagen på jobbet igen?? Glömmer så klart matlådan och måste köpa lunchmaten. En vegetarisk lasagne för 45 kr på mitt konto för misslyckanden. Jag vet, kanske inte det bästa ordvalet, men då försöker jag undvika det så långt det går.

3 kommentarer:

  1. Du är väl inte mer än människa du heller. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja det är inga stora undantag det handlar om. Det är inte så att jag av "misstag" gått och köpt en ny tv. Men jag vill ändå dokumentera det som jag anser vara ett undantag eller misslyckande från de regler jag satte upp. Men tack i alla fall.

    SvaraRadera